Sunday, May 26, 2013

MY FUNNY STORY


Kelmarin baru pergi tgk cite Bikers Kental:) ingtkan tak seronok sbb cerita pasal motor-motor besaq ni,tapi lyn je la..dah takde cite best time tu:'(  TAPI!!haaaa...SUMPAH BEST!aku rase aku dah terlebih 'teruja' time tu sampai popcorn aku melimpah ruah kat tudung..-__-"nasib kt barisan aku takde org,ade aku,kakak aku and kwn kakak aku.. 

Haa..nak dijadikan cerita,kwn kakak aku ni lagi sedih ceritanye...Alahai,malang betoi nasib Nana Dyanna haritu..Antaranya:- 
1) jari tercucuk pin sampai berdarah<------ARGHHH!
2) aiskrim tergolek <--------SGT MALU!!
3) call mak tak angkat<---------hampir tak leh balek!!TT__TT
4) cari kedai topup sampai travel satu Ipoh Parade tgk tgk kat sebelah je..-__-"

Tapi,alhamdulillah~selamat sampai balek rumah~thanks to my daddy yg sanggup ambik kitorang walaupon time tu abah tgh tido:))

Paling lwk sekali time aiskrim Nana jatuh tergolek tu..tu la..tgh seronok membebel pasal maknye tak dtg,hambik kau!tergolek aiskrim tu..nasib dpt tgkp dgn tgn..tapi,yg malunye,kitorang mkn aiskrim tu elok-elok dpn kedai aiskrim tu,abang jual aiskrim tu usha je kitorang..hahaXDD

BUT,kenapa aku ltk gambar BTOB kat atas tu?Ha..because my favourite K-POP group had officially made their comeback with a catchy song,Second Confession!!:))Lagu dia pasal satu pasangan couple yg dah break up and the guy is trying to confess again his love to the girl~^^ahh~~so sweet:)

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/7zuoNuI4fHQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

So,i'll stop here~~Bye Bye!Annyeong!Assalamualaikum!Sayounara!Jiaamata! 

         Rilakkuma!Eat well! NomNomNom

No comments:

Post a Comment